職員証発行申請 / Apply for a staff ID card
本申請フォームの使い方、職員証発行フローについて
How to make a Staff Identification Card
年度跨ぎで職員証を発行しなおす方へ
発行区分:
Classification
通常発行-Issue
再発行(有償:1,500円)-Reissue(1,500yen)
発行理由:
Reason
新規発行・職員番号変更のため - New issue
改姓のため - Changed your family name
有効期限切れ・緑色カードからの移行のため - Expired
破損・汚損のため - Damages・Dirts
紛失・盗難のため(※) - Lost・Stolen
写真の変更を希望するため - Change the photo
※
紛失・盗難
の場合は再発行申請の前に下記連絡先まで
すみやかに申し出てください
また、建物の入館等に職員証を利用している場合は、各管理者へご連絡ください
In case of loss or theft, please immediately inform the following contact before applying reissue.
And if you use your ID card for entering the building, please contact to each administrator.
・職員証を受け取る際は、お手持ちの職員証・身分証明書を返却してください
(初回発行、紛失・盗難による再発行を除く)
・
磁気不良
の場合は、磁気情報の再書き込みを行いますので、
本フォームによる申請は行わず
、
部局事務担当者へお申し出ください
・
非常勤講師の方は申請できません
・
学生身分の方は申請できません
(TA、RA、大学院生医員 等)
・
以下に表示されている氏名、英字氏名がカードに印字
されますので、綴りをよくお確かめください
誤りがある場合は申請を行わず、部局事務担当者へお知らせください
・When you receive the new ID card please return the old one.(Excluding the first issue, reissue for loss of theft)
・In case of magnetic failure, please contact the person in charge of your department.
We will re-write the magnetic information.
・
Part-time lecturers are not eligible for issuance of staff ID card.
・Please check carefully the following your name.
If there are mistakes, please notify the person in charge of your department.
職員番号:
Staff No.
氏名:
Name
英字氏名:
Name(Eng)
>>発行手続きへ進む(Next)